torsdag den 15. oktober 2015

THROWBACK TIL SOMMEREN - USA HAUL VOL 2

 

Fuck altså, så skete der det, at jeg tog seks dage til London helt uden at varsle det herinde og helt uden, at have gjort mine USA indlæg færdige. Træls type, og hvor længe kan man lige klokke rundt i samme suppe uden at det hænger både jer og mig ud af halsen, hva.

Ud over seks virkelige skønne dage i London, som viste sig fra sin aller pæneste side, og gav os uafbrudt solskinsvejr, så har jeg også haft fødselsdag og er nu hele fireogtyve år gammel og således faretruende tæt på de onde 25.. Men fødselsdage er altid rare og i samme rarheds-boldgade, skal det blogger-arrangement, som jeg var inviteret til (jo, jeg blev også ret overrasket over, at de gad inviterer sådan en som mig, der blogger så sjældent!) også nævnes! Det var en brunch, som Rosinante & Co havde arrangeret til fordel for Kenneth Bøgh Andersens nyeste udgivelse i hans serie "Djævlekrigen". Jeg har ikke læst nogen af bøgerne i serien - eller andet fra hans hånd, for den sags skyld, men ikke desto mindre, så jonglerer jeg nu rundt med et bind nr. 5 i en serie, som jeg ikke har de foregående til ;) Men det er jo ikke noget, som biblioteket ikke kan fikse, og jeg har derfor fået skaffet 1'eren hjem og regner stærkt med at gå i krig med den, snarest! Er der nogle af jer, der kan anbefale den/serien? Er den fed, rykker den, er den kæmpe nice? (Det er her jeg bliver nødt til at undskylde - jeg stod op lidt over klokken 04 i nat/morges? Og det kan nok godt mærkes på nuværende tidspunkt)

Men inden det hele kommer til at gå op i hat og briller, så skal i ikke snydes for sidste del af min USA Haul - denne gang så handler det om bøger!!! Vi taler om Barnes and Noble, som er det tætteste vi kommer på himmerige på vor jord. Og derudover, så er det general shopping/merch, som jeg har købt.


6 kommentarer:

  1. Jeg er også sikker på, du vil elske 'All the Light We Cannot See' – det er sådan en bog, man ikke kan andet end at holde af. Og så ville jeg i øvrigt ønske, at jeg havde læst den på engelsk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det en dårlig oversættelse da? :/

      Slet
    2. Nah, egentligt ikke. Sproget er bare så lyrisk, at jeg tænker, det er endnu smukkere i org. version!

      Slet
  2. Hurra for bog-merchandise! :D

    SvarSlet
  3. Selfie-stang FTW! :D
    Må vi ikke se tredje del af dine køb også? Også bare fordi du er cute på video - ment på absolut mindst-creeper-agtige måde.

    SvarSlet